خانه / بسته بندی / بسته بندی کامپوزیتی راهی برای فروش بادام زمینی

بسته بندی کامپوزیتی راهی برای فروش بادام زمینی

تیم فوتبال کانزاس سیتی شفز (Kansas City Chiefs) با همکاری BASF، آرامارک (Aramark) و مزرعه همپتون (Hampton) بعنوان بخشی از فعالیت های خود، به توسعه و ارائه بسته بندی های کامپوزیتی برای فروش بادام در استادیوم اروهد (Arrowhead) اقدام نموده اند.

User Rating: Be the first one !

بسته بندی کامپوزیتی راهی برای فروش بادام زمینی

Composite packaging A way to sell peanuts

تیم فوتبال کانزاس سیتی شفز (Kansas City Chiefs) با همکاری BASF، آرامارک (Aramark) و مزرعه همپتون (Hampton) بعنوان بخشی از فعالیت های خود، به توسعه و ارائه بسته بندی های کامپوزیتی برای فروش بادام در استادیوم اروهد (Arrowhead) اقدام نموده اند.

وقتی به صنعت چاپ و بسته ­بندی فکر می­ کنید، قطعا فوتبال آمریکایی اولین چیزی نخواهد بود که به ذهن شما خطور نماید. اما به لطف باشگاه کانزاس سیتی شفز، این ذهنیت در آینده تغییر خواهد کرد. استادیوم خانگی این تیم با نام اروهد، اولین مکان ورزشی است که در آن بادام زمینی را در بسته­ بندی­ های کامپوزیتی به فروش می­ رسانند.

ظاهری جدید برای تنقلات پرطرفدار

بعنوان بخشی از ابتکارات جدید این باشگاه در رابطه با حفاظت از محیط زیست ، این تیم ورزشی آمریکایی با نهاد BASF، مزارع آرامارک و همپتون همکاری نموده است. فعالیت­های آنها به هدف تبیین و اجرای سیاستهای سبز و همچنین باهدف افزایش آگاهی­ها نسبت به تلاش­های مستمر در استادیوم اروهد انجام گردیده است.

بالاخره زمان آن فرا رسید، نوامبر ۲۰۱۷: کیسه­ های کامپوزیتی بادام زمینی روانه بازار شد و اکنون در سرتاسر زیرمجموعه­ ها و در فضای داخلی این باشگاه عرضه می­شود. از این تاریخ به بعد پیش ­بینی می­شود که سالانه در حدود ۱۵۰۰۰ کیسۀ بادام زمینی در استادیوم اروهد بفروش برسد و جای تعجب نیست که شرکا تصمیم گرفته ­اند تا پروژه خود را بر روی بادام زمینی آغاز نمایند.

کارل میتلمن، رئیس بخش ورزشی و سرگرمی موسسۀ آرامارک گفت :”از آنجا که بادام زمینی پرفروش­ترین محصول در رویدادهای ورزشی است، معرفی این کیسه ­های کامپوزیتی می­تواند بازی را تغییر دهد.”

آیا ارایه بسته ­بندی­ های کامپوزیتی در محیط های ورزشی یک موفقیت چشمگیر است؟

تجارت بادام زمینی در محیط­های ورزشی تجارت لذت­بخشی است و ۱۸ ماه طول کشیده تا این کیسه­ های کامپوزیتی با استفاده از کامپوزیت­های معتبر BASF، پلیمرهای زیستی اکوویو (ecovio) و چسب­های اپوتال (Epotal) ساخته شده و روانه بازار گردد. این ابتکار به سود مصرف­ کننده ­ها نیز می­باشد. نه تنها قیمت نسبت به محصولات قبلی افزایشی ندارد بلکه محصولات جدید قابل بازیافت هستند. تماشاگران با خیال راحت می­توانند کیسه­های خالی را در استادیوم ریخته و یا روی صندلی خود بگذارند. بعد از مرحۀ آزمایشی، این کیسه­ های کامپوزیتی به مناطق دیگری از استادیوم اروهد نیز گسترش خواهند یافت.

منبع : ایپینا

درباره ی hayshop

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *